Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te trekken en het geïmplementeerde platform te testen.

Over Bo-Ex

Bo-Ex is een woningcorporatie in het hart van Utrecht. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Voor het 10-koppige klant contact centrum werd naar een gemakkelijke en efficiënte oplossing gezocht om uniform met klantcontact om te gaan. Daarbij was het ook belangrijk om snel contact te kunnen leggen met de backoffice.

Onze oplossing

Het platform UCS draait bij Bo-Ex zodat ze één platform kunnen hanteren voor hun klantcontact. We hebben onder andere telefonie, presence management, routering, mobile connect, mobiele telefonie en een integratie met intranet Iris geleverd. Daarbij kan Bo-Ex meer van onze oplossingen afnemen, als daar behoefte aan is.

Uiteraard stuurden we Bo-Ex een Unexus-taartje voor tijdens de livegang.

We wensen Bo-Ex veel werkplezier met het nieuwe UCS platform!

Benieuwd naar onze andere klanten?

Wij werken voor mooie organisaties in diverse branches. Deze organisaties hebben passie voor wat ze doen en hechten daardoor grote waarde aan hun klantcontact. Benieuwd welke deze zijn?

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...