Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te trekken en het geïmplementeerde platform te testen.
Over Bo-Ex
Bo-Ex is een woningcorporatie in het hart van Utrecht. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Voor het 10-koppige klant contact centrum werd naar een gemakkelijke en efficiënte oplossing gezocht om uniform met klantcontact om te gaan. Daarbij was het ook belangrijk om snel contact te kunnen leggen met de backoffice.
Onze oplossing
Het platform UCS draait bij Bo-Ex zodat ze één platform kunnen hanteren voor hun klantcontact. We hebben onder andere telefonie, presence management, routering, mobile connect, mobiele telefonie en een integratie met intranet Iris geleverd. Daarbij kan Bo-Ex meer van onze oplossingen afnemen, als daar behoefte aan is.
We wensen Bo-Ex veel werkplezier met het nieuwe UCS platform!
Benieuwd naar onze andere klanten?
Wij werken voor mooie organisaties in diverse branches. Deze organisaties hebben passie voor wat ze doen en hechten daardoor grote waarde aan hun klantcontact. Benieuwd welke deze zijn?