Unexus ondersteunt jouw organisatie met de nieuwste technologieën om een zo goed mogelijke bereikbaarheid te garanderen. Het is van groot belang hier geregeld een analyse op los te laten om te kijken of de gewenste bereikbaarheid inderdaad bereikt wordt. Supervisors spelen hierin een belangrijke rol. Zij kunnen monitoren hoe het call center presteert, kleine aanpassingen doen en rapporteren over een periode in het verleden.
Of je nu medewerkers in dienst hebt die al langer supervisor zijn, of je een nieuwe medewerker hebt aangenomen die supervisor wordt: het is goed om af en toe jezelf onder te dompelen in de mogelijkheden van de software. Daarom biedt Unexus deze basistraining aan.
De training
In deze eendaagse, klassikale training worden de belangrijkste taken van een Supervisor besproken. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call center te monitoren, kleine aanpassingen te doen en basisanalyses te maken aan de hand van enkele rapporten. De deelnemers nemen zelf hun laptop mee, zodat ze live op hun eigen systeem kunnen meekijken en de opgaven kunnen uitvoeren.
Inhoud: De tien basistaken van een Supervisor
1) Inloggen, account / licenties / rechten
2) Monitoren
3) Aanpassen status van agenten
4) Beheren gebruikers (Koppeling met Active Directory)
5) Beheren agenten (Agent maken / verwijderen & Instellingen)
6) Beheren groepen
7) Beheren Berichten (AdHoc)
8) Beheren wachtrijen (Service Level & Aanpassen klok)
9) Basis rapporten (Wachtrij Prestatie Analyse)
10) Basis zoeken (Wie belde, wie antwoordde)
De training wordt afgesloten met een quiz & evaluatiemoment.
Praktische informatie
Trainingsmateriaal:Â Hand-outs met presentatie en opgaven.
Locatie:Â Tolweg 3-IV, 3741 LM, Baarn
Kosten: € 340
Datum:Â 1 april 2025
Tijdstip: 09:00 – 16:00 uur
Uiterlijk aanmelden: 14 maart 2025
Na sluitingsdatum kun je je melden bij Support.
Andere trainingen
Voor meer informatie omtrent deze trainingen kun je terecht bij onze trainers via een e-mail of via 088 7620 400.