Unexus ondersteunt jouw organisatie met de nieuwste technologieën om een zo goed mogelijke bereikbaarheid te garanderen. Het is van groot belang hier geregeld een analyse op los te laten om te kijken of de gewenste bereikbaarheid inderdaad bereikt wordt. Supervisors spelen hierin een belangrijke rol. Als supervisor heb je diverse rapportagemogelijkheden. Als je regelmatig de juiste rapporten genereert, kun je de prestaties van het call center analyseren en eventuele verbeterpunten definiëren.
De training
In deze eendaagse, klassikale training worden de belangrijkste rapporten besproken, gemaakt en geïnterpreteerd. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call center te analyseren en conclusies te trekken. De deelnemers nemen zelf hun laptop mee, zodat ze live op hun eigen systeem kunnen meekijken en de opgaven kunnen uitvoeren.
In deze training gaan wij ervan uit dat deelnemers kennis heeft over de basisfunctionaliteit van de supervisormodule. Als je hierover twijfelt, wordt geadviseerd eerst de Basistraining Supervisor te volgen.
Inhoud: Unexus Supervisor Rapportage
Rapportage
- Opbouw Call Flow, overzicht terminologie
- Samenvattingsrapport
- Wachtrij rapporten
- Interview rapporten
- Agenten rapporten
- Gespreksopname rapporten
- Afdeling/Groep Analyse
Zoekfunctie
Verbeterplan opstellen, op basis van de rapporten
Na afloop quiz & evaluatie
Praktische informatie
Trainingsmateriaal: Hand-outs met presentatie en opgaven.
Locatie: Tolweg 3-IV, 3741 LM, Baarn
Kosten: € 340
Datum: 2 april 2025
Tijdstip: 09:00 – 16:00 uur
Uiterlijk aanmelden: 14 maart 2025
na sluitingsdatum kun je je melden bij Support
Andere trainingen
Voor meer informatie omtrent deze trainingen kun je terecht bij onze trainers via een e-mail of via 088 7620 400.