Omnichannel Contact Center
Richt je contact center in voor telefonie, e-mail, SMS, webchat, What'sApp en Facebook messenger.
Zakelijke telefonie
Upgrade je telefooncentrale naar de cloud. Breid uit met mobiele telefonie, vast-mobiele telefonie en vaste lijnen.
360º klantbeeld
Gebruik de agent screen pop-up met uitgebreide details over de beller. Deze informatie is uit te breiden met elke applicatie integratie.
Microsoft Teams integratie
Creëer je contact center met Microsoft Teams en het Unexus platform als basis. Manage je bereikbaarheid, breid uit met Teams Calling en integreer Teams in je applicaties.
Microsoft Teams calling
Kies ons als jouw SBC zodat jouw Teams telefonielijnen intelligent gerouteerd blijven via ons platform. Zo houd je zicht op je data en kun je het het beste uitlezen.
Bereikbaarheid
Overzie de beschikbaarheid van alle medewerkers in één oogopslag. Medewerkers kunnen aangeven wanneer ze vragen kunnen oppakken en wie er het beste oproepbaar is voor klanten.
Microsoft 365 integratie
Mogelijkheid om volledig Microsoft 365 gebaseerd te werken.
Hosting in de Unexus Cloud
Kies ervoor om de hosting bij ons onder te brengen in de Unexus Cloud. We voegen je graag toe aan onze lijst met tevreden klanten.
AI ondersteuning
Ondersteun je agents in de klantreis met behulp van de Unexus virtuele assistent en intelligente nieuwe technologie
Managementmodules
Maak planningen, bekijk de kwaliteit van oproepen en gesprekken en gebruik rapporten om de dagelijkse praktijk te monitoren. Er is een aparte applicatie voor managers en IT-beheerders.
Telefonieorganisatie
Regel hoe je telefoontjes wilt doorverbinden, beantwoorden, de wachtlijst wilt organiseren en hoe je intern berichten wilt doorzetten.
Beveiligde toegang
Koppel Unexus aan Microsoft Entra om vanuit één plek alles rondom bereikbaarheid te beheren en te bewerken.
Wachtrijmanagement
Wachtrijmanagement door uitgebreide mogelijkheden. Kies voor dynamische wachtrij-informatie, verwachte wachttijden, muziek op de achtergrond en wachtrij callback.
Telefoonassistentie
Richt je telefoonassistentie in door spraakherkenning in te zetten. Informeer over de wachttijd en geef de mogelijkheid om op een andere manier te benaderen.
Procesverbetering
Train en coach medewerkers of koppel interne veiligheidsprocessen aan UCS platform.
Applicatie integraties
Integreer ERP-, CRM-en databaseapplicaties met ons platform voor het beste 360-graden beeld op je klanten en processen.
Smartphone app
We hebben een aparte smartphone app ontwikkeld voor de backoffice of medewerkers in de buitendienst. Deze kun je gebruiken met iOS, Android en Windows.
Klanttevredenheidsonderzoek
Door actief uit te vragen wat klanten van je service vinden ontstaat er potentie tot groei. Organiseer slimme feedback momenten om continue te meten wat beter kan.
Quality Monitoring
Beoordeel de kwaliteit van gesprekken op basis van bepaalde kwalitatieve kenmerken (duratie; tevredenheid) en kwantitatieve kenmerken (reactie op tevredenheidsonderzoek).
Work Force Management
Deze toevoeging aan ons platform biedt de mogelijkheid om personeel te plannen. Krijg inzicht in de beschikbaarheid van je personeel en de vraag binnen het KCC.
Klantcontact app
Met een ondersteunende app voor direct klantcontact stroomlijn je de communicatie en vergemakkelijk je het opvragen van details zoals foto's of pdf's.
BHV-module
Verbind je BHV-protocol met Unexus om efficiënt en veilig de BHV-meldingen te verspreiden naar diegenen die dienst hebben.
Slimme routering
Blijf werken aan inzicht en verbetering met routering van Microsoft Teams-telefonie via het Unexus Connect platform.
Rapportages
Draai gestandaardiseerde rapportages uit over verschillende vormen van data binnen het Unexus platform. Zo blijf je meten en verbeteren.
Feedback van klanten
Door gericht te vragen naar feedback bij je klant, kun je gericht aanpassingen doen in je dienstverlening.
Gespreksopname
Neem gesprekken op voor coachingsdoeleinden en ga zo in gesprek met je medewerkers over de dienstverlening.
Business Intelligence
Meten is weten dus data is goud?! Met ons BI-template beantwoord je de vragen die je hebt over je eigen bereikbaarheid.