Het belang van verschillende vormen van bereikbaarheid
Creëer met omnichannel een flexibel, modern en schaalbaar klantcontact centrum met alle moderne communicatiekanalen. Door omnichannel in het Unexus platform bied je jouw klant de keuze. Nemen ze liever contact op via de telefoon, Whatsapp of toch liever via e-mail? Kom klanten tegemoet door alle moderne contactkanalen aan te bieden.
Alle kanalen op één plek
Effectief samenwerken over diverse communicatiekanalen vraagt om goedwerkende applicaties. Software dat je vooruit helpt om alle communicatieverzoeken af te handelen vanuit één plek. Het Unexus platform is een ideale basis voor jouw klantcontactstrategie.
Beschikbare communicatiekanalen
Teams telefonie
Gestructureerd afhandelen
Verzamel alle communicatie op één plek zodat je gestructureerd vragen kunt afhandelen en doorverwijzen aan de juiste medewerker. Neem alle kanalen op in de wachtrij, en maak zo een eerlijke verdeling van de workload onder de medewerkers. Alle communicatieverzoeken via diverse kanalen worden zo op volgorde en overzichtelijk afgehandeld, er blijft niets liggen en is er altijd inzicht in de werkzaamheden.