Ons platform en de diensten
Wij zijn een Nederlandse organisatie en leveren direct. Dit betekent dat we geen tussenpartijen hebben. Onze oplossing is volledig, je kunt er daarom altijd vanuit gaan dat we expertise meebrengen. Onze oplossingen draaien volledig op Microsoft technologie waardoor we makkelijk meebewegen met trends en ontwikkelingen. Tot slot proberen we zoveel mogelijk koppelingen met andere software te realiseren.
Unexus Connect is onze volledige bereikbaarheidsoplossing voor front- en backoffice. Wij helpen jou met het volledige vraagstuk rondom bereikbaarheid voor je klant. Zo hebben we eigen software voor ons omnichannel contact center platform, kunnen we telefonie voor je regelen, meerdere kanalen toevoegen en je helpen met inzicht en verbetering. Lees er hier meer over.
Wij bieden een contact center oplossing die je op of naast Microsoft Teams kunt draaien. Zo breng je volledige contact center faciliteiten binnen Teams en kun je werken vanuit één platform. Ook kun je dan bellen met Microsoft Teams, intern én extern. Lees er hier meer over.
Wij hebben de normeringen ISO 27001 en ISO 9001 behaald. Meer informatie kun je op deze pagina vinden.
De oplossingen van Unexus zijn schaalbaar en daardoor in zowel kleine als grote organisaties en contact centers te gebruiken. Het platform is ook uitermate geschikt voor een (private) cloud of hosting omgeving. Het enige wat je nodig hebt om de software te gebruiken is een webbrowser.
Features
Tegenwoordig zijn we als samenleving gewend om asynchroon en op je eigen tijd en plek te communiceren met anderen. Steeds meer gebeurt dit online. Daarnaast blijft er een groep bestaan van mensen die liever bellen. Dit verschilt ook per onderwerp en per doelgroep. Naast de voordelen voor de klant heeft het aanbieden van verschillende kanalen ook duidelijk voordeel voor je organisatie. En prettig klantcontact heeft een positieve invloed op de betrouwbaarheid en waarde van je organisatie.
Eigenlijk is alles mogelijk. Van kennisbank tot agenda, van tools voor planning tot software voor kwaliteitsbewaking. Tientallen organisaties gingen je al voor. Hierdoor hebben we uiteenlopende software-integraties. We kijken ernaar uit om met jou mee te denken over welke werkprocessen vlekkeloos moeten gaan communiceren met ons communicatieplatform.
We bieden inderdaad een intelligente kennisbank aan in onze applicaties. Dit helpt voor snelheid bij het beantwoorden van klantvragen doordat passende antwoordsuggesties in het antwoordveld verschijnen.
Vragen van klanten worden intelligent gerouteerd naar het Unexus platform. Zo komen ze op één plek samen. Daarom kunnen contactmomenten snel en probleemloos worden afgehandeld. Dit biedt helderheid en dus prettig contact tussen klant en medewerker.
We bieden verschillende mogelijkheden. Zo kunnen we een chatbot implementeren. Bijvoorbeeld op de website. De bot kan vragen opvangen die snel kunnen worden opgelost. We kunnen dit ook implementeren in Whats’App.
Daarnaast kun je op meerdere momenten gebruikmaken van Tekst-to-speech. Deze optie is makkelijk als je bezig bent met het inrichten van callflows. Voeg gemakkelijk berichten toe aan de telefonische lijn, bijvoorbeeld bij een noodmelding of als het druk is bij het KCC.
Met de data uit het Unexus kun je gericht een werkweek plannen. Voorspel de drukte en anticipeer met je bezetting. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst maar zijn een waardevolle databron om de benodigde bezetting van het contactcenter te voorspellen. Experimenteer met bezettingsvariabelen om zo tot een juiste personeelsbezetting te komen.
Neem gesprekken op voor coaching van de medewerkers. Met de objectieve resultaten kun je medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en processen verbeteren.
Zeker! Ons omnichannel platform Unexus Connect heeft volledige Microsoft 365 certificering behaald. Deze certificering stelt ons in staat om de mogelijkheden en functionaliteiten van het Unexus Connect Contact Center Platform naadloos te integreren met Microsoft Teams.
Microsoft Teams groeit enorm hard en heeft 75 miljoen actieve gebruikers. Juist in contact centers is het nu de vraag hoe je blijvend hybride en op afstand kunt blijven werken. Alleen werken met Microsoft Teams biedt niet genoeg mogelijkheden om gerouteerd, volledig en flexibel met je klanten in contact te komen en blijven. Met Unexus naast of óp Microsoft Teams breng je de volledige capaciteit van een contact center oplossing binnen in je huidige communicatieplatform. Dat maakt het gemakkelijk en efficiënt.
Unexus leest agenda’s uit binnen Microsoft Office, Microsoft Teams of door de handmatige wijzigingen in beschikbaarheid door medewerkers. Scheelt medewerkers van het KCC een hoop onnodige belletjes, voicemails en frustraties.
Over ons
Eigenlijk is alles mogelijk. Van kennisbank tot agenda, van tools voor planning tot software voor kwaliteitsbewaking. Tientallen organisaties gingen je al voor. Hierdoor hebben we uiteenlopende software-integraties. We kijken ernaar uit om met jou mee te denken over welke werkprocessen vlekkeloos moeten gaan communiceren met ons communicatieplatform.
Als onderdeel van de implementatie bieden we altijd voldoende training en opleiding aan. Dit kan in verschillende vormen en hangt af van de wens van de organisatie. Daarnaast bieden we trainingen aan in onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn bedoeld voor nieuwe medewerkers of bijscholing. Je kunt hier meer lezen.