Wil jij werken binnen een snelgroeiend SaaS-bedrijf? Wij zijn op zoek naar een Technisch Productspecialist die niet schrikt van complexe technische vraagstukken. Bij ons krijg je de kans om te groeien, te leren en jezelf te ontwikkelen in een omgeving vol mogelijkheden. Jij bent de schakel tussen support en development. Met jouw expertise en technische vaardigheden bouw je bruggen die leiden tot succesvolle oplossingen.
Wat ga je doen?
Als Technisch Productspecialist ben jij de teamspeler die streeft naar kwaliteit en klanttevredenheid. Primair ben je zelf verantwoordelijk voor het correct analyseren en afhandelen van complexe vraagstukken vanuit support. Je bent daarmee de brug tussen support en development. Vanuit jouw kennis en expertise behoud je het overzicht en ben je in staat de rode draad te zien.
- Je analyseert de meest complexe vragen van onze klanten en bepaalt of het om een bug gaat, er problemen zijn aan de klantzijde of dat wij zelf een oplossing kunnen bieden;
- Je hebt contact met onze development afdeling over bijvoorbeeld bugs en nieuwe features;
- Je behoudt overzicht, ziet mogelijke problemen aankomen en zorgt voor een passende oplossing;
- Je analyseert trends en implementeert verbeteringen;
- Je ontwikkelt je tot dé technisch productspecialist van ons UCS-platform.
Wat wij vragen:
Je bent iemand die het overzicht behoudt, gestructureerd werkt, goed prioriteiten kan stellen en resultaten behaalt. In deze functie maak je het verschil door dingen voor elkaar te krijgen en je bent faciliterend aan de organisatie. Je vindt het leuk om ons product goed te leren kennen en daar specialist in te worden.
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt ruime ervaring binnen de ICT en hebt ruime kennis van en ervaring met VoIP, SIP-trunks, netwerken en IIS;
- Je ziet uitdaging in het uitlezen en analyseren van logs;
- Je hebt een passie voor ICT en hebt ruime ervaring met Windows, Microsoft 365, Teams, Microsoft Azure Active Directory en SQL;
- Je communiceert verbaal en schriftelijk makkelijk met klanten en collega’s;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal (in woord en geschrift);
- Als je ook nog code (C#) kan lezen is dat een pré!
Wat wij bieden:
- Een aantrekkelijk salaris tussen €5.000 en €6.000 bruto per maand (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van jouw skills en ervaring;
- Hybride werken, deels vanuit huis en deels op kantoor;
- 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) met de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen;
- Een uitstekende pensioenregeling waarbij wij een groot deel inleggen;
- Extra’s zoals vakantiegeld, bijdrage voor je telefoonabonnement, reiskostenvergoeding en toffe bedrijfsuitjes;
- Een jaarlijks opleidingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen;
- Een te gekke werksfeer waar humor en positiviteit voorop staan;
- Een veelzijdige functie waarin je kunt groeien en jezelf verder kunt ontwikkelen.
Welkom in de wereld van Unexus!
Unexus gelooft in het versterken van persoonlijk contact met de inzet van technologie. Wij leveren geavanceerde software-en telefonieoplossingen voor klantcontactcenters om klanttevredenheid te verbeteren, waardevolle interacties te creëren en efficiëntie te verhogen. Met onze intelligente omnichannel software stroomlijnen we alle vormen van communicatie, van telefoontjes en e-mails tot aan SMS, WebChat, WhatsApp en Facebook Messenger. Onze oplossingen worden ingezet door een breed scala aan bedrijven, van woningcorporaties tot gemeentes en zorginstellingen.
Solliciteer nu!
Klaar om de volgende stap te zetten in je carrière als Technical Lead? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons enthousiaste team!
Heb je nog een vraag over deze vacature? Bel dan even met Marceline de Jongh op het nummer: 06 86 87 87 40.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
We zijn op zoek naar jou!
Herken je jezelf in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan via het onderstaande formulier.