Wij hebben voor ons omnichannel platform Unexus Connect de volledige Microsoft 365 certificering behaald! De mogelijkheden en functionaliteiten van Contact Center Platform Unexus Connect en Microsoft Teams komen hierdoor samen.  

Directe waarde voor klanten 
Het behalen van deze certificering is een belangrijke stap in de ontwikkeling van Unexus Connect aldus Dirk Stuip, CEO bij Unexus: “De certificering in de Microsoft omgeving sluit aan bij de ontwikkelingen en behoeften die we zien bij onze klanten. Bellen met Teams gebeurt op grote schaal, maar mist de aansluiting bij de klantenservice of KCC. Unexus voegt nu uitgebreide functionaliteiten toe op het gebied van intelligente routering, data-inzichtelijkheid en kanaal integratie; dit levert directe waarde voor onze klanten”. 

Veilig en toekomstvast
Technisch directeur Bert Boonstra vult aan: “Er was al een deelcertificering van Unexus, maar nu is het volledige platform gecertificeerd. Dit toont aan dat Unexus Connect zich heeft ontwikkeld tot een volwaardig CCaaS product dat de uitgebreide eisen en test van Microsoft goed doorstaat. Het bevestigt tevens dat Unexus naast prachtige functionaliteit ook een veilige- en toekomstvaste keuze is”.  

Over de certificering

Het Microsoft 365-certificatielogo geeft aan dat deze app Microsoft 365-certificering heeft behaald. Naast de beveiliging van de app beoordeelt dit programma ook de werkwijzen en procedures die de app-uitgever hanteert.

Over Unexus 
Wij leveren al 12,5 jaar een volledig geïntegreerd communicatie platform voor het beste klantcontact. Het platform routeert telefonie-, webchat-, social media, e-mail- en WhatsApp. Daarbij omarmen we nieuwe technologie zoals AI en uitgebreide integratie met onmisbare bedrijfsapplicaties. Wij ontwikkelen ons platform continu door voor optimale functionaliteit en veiligheid. Dit doen we gebaseerd op Microsoft technologie, met eigen ICT ontwikkeling en een eigen professionele servicedesk. 

Wil je het goede van Teams verenigen met het complete platform van Unexus?

In een modern KCC heb je meer nodig dan de basis. Als je voor Unexus kiest, kies je voor een volledig omnichannel platform CCaaS oplossing. Wij helpen jouw organisatie met effectiever klantcontact.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...