Het is belangrijk dat de medewerkers op een goede manier kunnen werken met het Unexus platform. En hoewel het gebruik van het Unexus platform heel intuïtief is, kan het goed zijn om via een training alle mogelijkheden eigen te maken.

Basistraining Supervisor

Bijscholing

Als er na de oplevering van een project behoefte ontstaat voor bijscholing, bijvoorbeeld vanwege mutaties of nieuwe functionaliteiten, dan faciliteren wij dat graag. Goede training zorgt er immers voor dat de gebruikers maximale en actuele kennis opdoen van het systeem en daarna intern zorg kunnen dragen voor de training van de collega’s en de vragen die ontstaan kunnen beantwoorden.

Geplande klassikale trainingen

Basistraining Supervisor – 1 april 2025

In deze training worden de belangrijkste taken van een Supervisor besproken. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call center te monitoren, kleine aanpassingen te doen en basisanalyses te maken aan de hand van enkele rapporten.

Verdiepingstraining Supervisor Rapportage – 2 april 2025

In deze verdiepingstraining worden de belangrijkste rapporten besproken, gemaakt en geïnterpreteerd. Na afloop zijn de supervisors in staat om het call center te analyseren en conclusies te trekken.

Training Technical Overview – 3 april 2025

In deze training wordt een overzicht gegeven van de meest voorkomende koppelingen en implementaties. De training is met name bedoeld om kennis op te doen van de architectuur van Unexus om zodoende op technisch niveau een aanspreekpunt te kunnen zijn.

Unexus Academy

In onze Unexus Academy bieden we regelmatig generieke trainingen toe in klassikale setting. Deze trainingen richten zich op de uitgebreide mogelijkheden in verschillende clients en applicaties binnen Unexus Connect:

  • Basistraining supervisor
  • Verdiepingstraining supervisor rapportage
  • Training Technical Overview

Onderaan deze pagina vindt u de geplande trainingen.

Vragen?

Als het nodig is levert Unexus uiteraard ook maatwerk door trainingen te combineren of toe te spitsen op een specifiek vlak of vraagstuk. Voor meer informatie omtrent de generieke trainingen of de trainingen op maat kunt u terecht bij ons via info@unexus.nl.

Ervaringen van anderen

Ik ben blij dat ik de basistraining Supervisor heb gevolgd. Er kan veel meer dan ik wist. Ik had al eens een training hierin gehad, maar de kennis over mogelijkheden die je nog niet gebruikt, zakt toch weer weg. Fijn om er zo samen weer eens stap voor stap doorheen te gaan.”

Wendy, supervisor bij QuaWonen

Wat fijn om meteen zoveel te leren. Zoals automatische rapportage. Nu hoef ik maar één keer iets in te stellen en komen de rapportages automatisch binnen zoals ik ze wil ontvangen. Dit scheelt mij maandelijks werk, wat ik nu kan besteden aan het coachen van mijn teamleden.

Devika, coördinator & supervisor bij Stichting Vastgoed Services

Ik ben samen met mijn collega supervisor. We wilden deze training doen om onze kennis aan te scherpen. Ik merk ook de meerwaarde met andere deelnemers. Zo leerde ik bij binnenkomst meteen over de Adhoc-message, een bericht wat je als prompt voor communicatiekanalen kunt installeren. Vanuit het kantoor op Unexus heb ik dit bericht meteen gebruikt voor de werkvloer, waardoor ik mijn collega’s ook direct hielp.”

Chris, supervisor bij QuaWonen