We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor hun komst!

Afgelopen donderdag was het eindelijk zover: de Unexus Klantendag 2019! Op deze klantendag hebben we teruggekeken op het afgelopen jaar van Unexus, spraken er interessante sprekers over thema’s die boeiend zijn voor onze klantenkring en hebben we onze klanten geïnspireerd met nieuwe features en tips.

Klantcontact van de toekomst

Dit jaar richtte de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo kwamen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.

Heeft u interesse in de inhoud van onze presentaties? Dan kunt u ons een mail sturen met het verzoek om meer te weten te komen naar marketing@unexus.nl.

De locatie

Dit jaar organiseerden we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus mochten onze klanten na ons event ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!

Fotoverslag Klantendag

Op de dag zelf hebben we een aantal foto’s gemaakt ter sfeerimpressie. Hieronder zijn deze te zien.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...