Unexus neemt ook deel aan het Corporatieplein 2019 in Expo Houten! Unexus zal op stand nummer 43 in gesprek gaan met de bezoekers over klantcontant, omnichannel oplossingen, integraties met allerlei systemen en de toekomst van de virtuele assistent.

Unexus organiseert ook klantsessies om 11, 12, 13 en 14 uur op de stand.

Klantcontact via de virtuele assistent is in veel opzichten aantrekkelijk: de klant ervaart geen wachttijd, en er hoeft geen medewerker beschikbaar te zijn om de klantvraag te beantwoorden. Unexus kan een naadloze overgang bieden van robot naar mens. De chatbot technologie maakt deel uit van een geïntegreerd systeem waarin al het klantencontact kan worden afgehandeld. Unexus laat graag de mogelijkheden zien. 

Om deel te nemen aan het corporatieplein, kunt u zich hier aanmelden.

26 SEPTEMBER 2019
EXPO HOUTEN
09.30 TOT 16.00 UUR
Meidoornkade 24
3992 AE Houten

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...