Evalueer gesprekken voor coaching en training
Hoe meet je de kwaliteit van een geleverde dienst en misschien belangrijker nog, hoe kun je deze verbeteren? Op deze vraag geeft de Quality Monitoring optie van Unexus helder antwoord. Met Quality Monitoring kan je klantcontacten op objectieve wijze toetsen aan de doelen, normen en waarden van de organisatie. De rapportages bieden inzicht in sterktes of zwaktes, trends, en concrete verbeterpunten. Met de objectieve resultaten kun je medewerkers optimaal coachen, sturen op klanttevredenheid en processen verbeteren.
In dit whitepaper
- Hoe motiveer je de medewerkers van het KCC?
- Hoe kun je gericht trainen op kwaliteit?
- Welke mogelijkheden zijn er tot monitoren van klantgedrag in het Unexus platform?
- Is het mogelijk om bedrijfsrisico’s te beheren?
Op deze vragen gaan we graag verder in in het whitepaper.
Download whitepaper
Download dit whitepaper door je gegevens achter te laten. Het whitepaper ontvang je per e-mail. We kunnen contact met je opnemen voor verder advies.