Afgelopen oktober verving Rentree haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te midden van de uitdagingen rondom corona was nodig om hybride werken te faciliteren voor de medewerkers. Zo kwam Rentree uit bij Unexus.
Rondkijken naar een nieuwe oplossing
Vanwege de begintijd van corona moesten de medewerkers van het Klant Contact Centrum (KCC) Rentree veel thuiswerken. Helaas bracht de oude telefoniecentrale niet veel mogelijkheden voor hybride werken met zich mee.
All-in-one
Nadat Rentree eerst zelf een tijdelijke oplossing had gevonden, gingen ze verder op zoek naar een all-in-one platform. De basis vormde telefonie, waarbij bellen vanaf verschillende locaties mogelijk zou worden. Daarnaast was de organisatie op zoek naar een partner waar op termijn ook meer mogelijk zou zijn. Rentree maakt nu ook gebruik van Google Voice voor het telefoonmenu. Zo hoeven er geen bandjes meer ingesproken te worden.
Meer mogelijk
De basis staat nu, maar een eventuele vertaalslag in de toekomst ligt voor Rentree ook zeker op tafel. Hoe kun je WhatsApp en de Chatfunctie op de website ondersteunend inzetten voor je KCC? Over deze kanalen wordt momenteel nog verder nagedacht.
Sinds oktober is Rentree live met Unexus Connect. De ervaring tot nu toe? De Rentree-medewerkers zijn bereikbaar waar ze ook maar werken.
Welkom bij Unexus Connect!
Benieuwd naar onze andere klanten?
Onlangs spraken we met Woonstichting Stek over de oplossingen die zij afnemen bij Unexus. Stek is al sinds 2015 klant en samen werken we aan de beste klantoplossingen voor hun huurders.