De CorporatieGids LIVE Kennisdag 2022 is dé dag waarop woningcorporaties nader kunnen kennismaken met Unexus door middel van een leerzame en interessante kennissessie.

Op dinsdag 22 maart 2022 in Expo Houten om 13:15 tonen wij waarom meer dan 50 corporaties Unexus klantcontactoplossingen al inzetten om het contact met huurders effectiever en klantvriendelijk in te richten.

In onze sessie; Hoge klanttevredenheid begint bij optimale bereikbaarheid met de alles-in-1 communicatie-oplossing van Unexus, gaan we onder meer in op 3 trends. We demonstreren welke inzichten en verbeterpunten het Unexus BI-dashboard kan geven in alle communicatiestromen. We tonen dat door de integratie van het Unexus communicatieplatform binnen Microsoft Teams u de voordelen van Teams kan combineren met echte contactcenter functionaliteit. Daarnaast ziet u hoe Unexus AI tekst- en taalherkenning inzet om het werk van contactcentermedewerkers gemakkelijker, efficiënter en productiever te maken.

Reserveer nu uw plek en dan zien we u graag bij onze sessie om alle unieke voordelen van Unexus aan u te demonstreren.

Als medewerker van een woningcorporatie kunt u zich hier aanmelden voor onze sessie om 13:15. Meer informatie over de dag is hier te lezen. De gratis dag is een erg geschikte gelegenheid om u te oriënteren op oplossingen voor uw woningcorporatie, gerichte vragen te stellen en te netwerken.

Wij zien u graag bij onze sessie op CorporatieGids LIVE op 22 maart in Expo Houten!

Benieuwd naar onze oplossingen?

Unexus Connect is in-house ontwikkeld en gebaseerd op de meest recente Microsoft technologieën. Door gebruik te maken van open standaarden is maximale compabiliteit gegarandeerd. Zo past de software van Unexus in iedere moderne ICT infrastructuur.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...