Dit jaar op 1 oktober 2023 bestaan wij 12,5 jaar! Een bijzonder moment, zeker omdat we trots en dankbaar zijn voor alle klanten die samen met ons onze groei hebben doorgemaakt.
Wat doe je dan, als je 12,5 jaar bestaat? Dan geef je natuurlijk een interview op een feestelijke locatie! In deze interviewvideo vertellen oprichters Bert Boonstra en Wim Pullens over het verleden, heden en de toekomst van Unexus. Hoe hebben we zo’n mooie groei kunnen doormaken, waar ligt onze focus op en welke plannen hebben we voor de komende tijd?
Dichtbij en persoonlijk contact
In een tijd van groei proberen we ook in contact te staan met onze klanten. Zonder hen konden we niet zo bouwen aan een sterk product. Daarom zijn we bijzonder trots dat onze eerste klant Zayaz nog steeds klant van ons is, en we zulke positieve reacties blijven terugkrijgen van onze klantenkring. “We staan dicht bij onze klanten en houden persoonlijk contact, terwijl we een flexibele en makkelijk te gebruiken oplossing bieden”, aldus Commercieel directeur Wim Pullens.
Continu in ontwikkeling
Feedback van klanten nemen we serieus op en dat ons juist ook scherp houdt. Dat resulteert steeds weer in een positieve samenwerking en een fijner platform. Welke ontwikkelingen spelen er nu waar we de komende tijd op willen inzetten? Daarover kan Technisch directeur Bert Boonstra meer vertellen: “Het Unexus platform biedt omnichannel contact met de klant terwijl het uniform wordt gepresenteerd voor de medewerker. Ook op AI gaan we inzetten de komende tijd” Daarover later meer details, in de video doet Bert meer uit de doeken.
Klantendag 14 november 2023
Ter ere van ons jubileum organiseren we dit jaar onze jaarlijkse Klantendag in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Met inspirerende sprekers, een ervaringspanel, rondleiding en lekker eten op het Droomperron willen we onze klanten ontmoeten en betrekken in de ontwikkelingen van de komende tijd.
De Klantendag vindt plaats op 14 november van 14:00 – 19:00 uur, incl. walking dinner. De uitnodigingen zijn ondertussen verstuurt. Mocht je de uitnodiging als klant hebben gemist, laat het ons dan weten! Uiteraard ben je als klant van harte welkom.