In een interessant artikel in de laatste editie van de CorporatieGids zet Woonforte uiteen hoe ze creatief met de coronacrisis zijn omgegaan en hoe ze hun klanten willen verleiden naar selfservice. Manager eerstelijnsservice Michaela de Jong, manager ICT Leen Spaans en manager strategie, vastgoedsturing en communicatie Suzan Knipp vertellen ook waarom hun keuze op Unexus is gevallen en welke voordelen Unexus Connect de woningcorporatie biedt om de doelstellingen te behalen.
Manager ICT, Leen Spaans:
“Om diezelfde reden hebben we ook gekozen voor een nieuwe telefonieoplossing van Unexus. Zij zijn in staat goed te koppelen met de geïntegreerde frontoffice van Embrace. Daarbij hebben we via Unexus extra mogelijkheden – zoals de huurder die kan aangeven later teruggebeld te worden bij een lange wachtrij – en is er sprake van een vast-mobiel integratie. Hierdoor gaat intern samenwerken vloeiender, wat uiteindelijk ook een voordeel is voor de huurder.”
Bekijk het hele artikel hier, of download het hier, en lees wat Leen, Suzan en Michaela nog meer vertellen.