WonenBreburg

WonenBreburg Klantcase Unexus

Samenwerking sinds 2018 In 2018 begint WonenBreburg, een woningcorporatie met vestigingen in Tilburg en Breda, haar samenwerking met Unexus. De wereld van vaste telefoons verdwijnt langzaam, en medewerkers werken steeds meer hybride. Om de dienstverlening optimaal te houden, zoekt WonenBreburg naar een moderne omnichannel-oplossing die naadloos aansluit op hun klantvolgsysteem (KVS). Hun wens? Een toekomstbestendige…

Lees meer

Waardwonen

Over Waardwonen Waardwonen, gevestigd in Huissen, Gelderland, is een woningcorporatie die onderdak biedt aan bijna 4.000 huishoudens in Lingewaard en Berg en Dal. Voor al deze huurders wil Waardwonen zorgen voor een comfortabele woonplek, waar zij zichzelf kunnen zijn. Een plek die veilig en vertrouwd is in een fijne buurt, en waar je prettig met…

Lees meer

Ymere

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar hoe doe je dat op een efficiënte manier waarbij je huurders verschillende communicatiekanalen ter beschikking stelt en overzicht wilt houden? CorporatieGids Magazine sprak erover met Christiaan Koenders, Manager Klantbediening bij Ymere. “De cijfers van onze…

Lees meer

De Sleutels

Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest kunnen en ging aan de slag met haar hybride bereikbaarheid. De klantconsulenten van het klantcontact centrum (KCC) moest voorheen werken met de mobiele telefoon en konden niet warm doorverbinden. Daarom begon een werkgroep met de…

Lees meer

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech wordt gebruikt voor de call flows. Daarin kan het functioneel beheer zelf ook gemakkelijk aanpassingen doen. Ervaring van Kevin Stouthandel, Functioneel beheerder bij Woonplus ‘Wat ons vooral zo enthousiast maakt is dat het met Unexus…

Lees meer

Rentree

Rentree verving haar oude telefonieplatform voor Unexus Connect. De oude telefoniecentrale voldeed niet meer aan de verwachtingen. Een telefonie-update te midden van de uitdagingen rondom corona was nodig om hybride werken te faciliteren voor de medewerkers. Zo kwam Rentree uit bij Unexus.   Een nieuwe oplossing Vanwege de begintijd van corona moesten de medewerkers van…

Lees meer

BrabantWonen

BrabantWonen is een snel groeiende woningcorporatie. Ze bezitten momenteel zo’n 22.000 VHE’s en de komende jaren is de verwachting dat er per jaar enkele honderden nieuwbouwwoningen bij gaan komen. Bij zo’n groei hoort ook een verdere professionalisering van de bedrijfsvoering en ICT-infrastructuur. Om de wensen en groei te realiseren zijn ze op zoek gegaan naar…

Lees meer

Dunavie

Dunavie heeft gekozen voor Unexus voor een moderne telefonieoplossing met een koppeling met Tobias AX. De mogelijkheden voor thuiswerken, mobiel communiceren zijn hierdoor mogelijk gemaakt. “Persoonlijke aandacht en een goed product. Unexus verrast de gebruiker met alle mogelijkheden en staat open voor nieuwe ontwikkelingen.” Jaap van Beelen – Dunavie

Lees meer

Weller

Met een verhuizing als aanleiding, is bij Weller de behoefte ontstaan om de bestaande telefonie infrastructuur te vervangen door een modern communicatie platform. Weller was op zoek naar een moderne professionele telefonie-oplossing onder andere vast-mobiel integratie, presence management, op termijn omnichannel communicatie en een applicatie koppeling met Empire van cegeka-dsa. Uiteraard met blik op de…

Lees meer

Woongoed Middelburg

Vanuit Woongoed Middelburg kwam de vraag om de bestaande telefonie infrastructuur te gaan vervangen. Woongoed Middelburg wilde naast moderne professionele telefonie tevens haar contactstrategie inrichten, voor langere tijd. Integratie van telefonie met haar ERP softwareplatform en een hoge mate van flexibiliteit; in zowel schaalbaarheid als in functionaliteit. Uitbreiding van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen dienden door…

Lees meer

Woongoed Zeist

Bij het vervangen van de telefonie oplossing, was Woongoed Zeist naast moderne professionele hosted telefonie tevens vast-mobiel integratie, presence management en een applicatie koppeling met Tobias AX realiseren. Op- en afschalen van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen dienden door de nieuwe oplossing gefaciliteerd te worden. Om bovenstaande zaken te realiseren leverde Unexus het Unexus Connect communicatie-platform.…

Lees meer

Thuisvester

Foto van Mathilde van Thuisvester, lacht naar de camera

Thuisvester is een woningcorporatie met ruim 13.500 vhe’s. Het telefonie concept is flexibele werkplekken, “mobiel tenzij …” en dient een goede vast-mobiel integratie te hebben. Medewerkers kunnen zelf hun bereikbaarheid instellen en de bereikbaarheid is hierdoor voor iedereen direct inzichtelijk. Unexus als partner Mathilde Koniuszek vertelt: “Unexus is onze partner op het gebied van telefonie,…

Lees meer

Acantus

Acantus heeft, naast moderne professionele hosted telefonie, tevens gekozen voor vast-mobiel integratie, presence management, mogelijkheid tot thuiswerken en applicatiekoppelingen met Umbrella en Skype for Business bij Unexus. Ook op- en afschalen van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen zijn belangrijke elementen in de telefonie oplossing van Unexus.

Lees meer

Domesta

Domesta kwam bij Unexus om de telefonie infrastructuur te vervangen met een moderne professionele hosted telefonie oplossing, waarbij tevens vast-mobiel integratie, presence management, webchat en een applicatiekoppeling met Tobias AX beschikbaar is. Andere belangrijke factoren waren het gemakkelijk op- en afschalen van medewerkers, dienstverlening en contactkanalen. Unexus is flexibel en snel in schakelen. Duidelijk een…

Lees meer

Woonstad Rotterdam

Woonstad Rotterdam behoort met ruim 57.000 woningen en 3.000 eenheden overig vastgoed in beheer tot de belangrijkste huisvesters in Rotterdam.

Lees meer

Wonen Breburg

WonenBreburg heeft voor haar nieuwe telefonieplatform gekozen voor het volledig geïntegreerde omni-channel platform van Unexus. De woningcorporatie wil hiermee de dienstverlening richting klanten verbeteren en de interne processen efficiënter maken. Naast telefonie wordt ook de e-mail automatisch en slim gerouteerd door de oplossing van Unexus. Tevens wordt de Quality Management-module afgenomen om zowel het klantgedrag…

Lees meer