Unexus Connect live bij Waterschap De Dommel
Afgelopen vrijdag ging Unexus Connect bij Waterschap De Dommel live. Het klantcontactcentrum van Waterschap De Dommel heeft gekozen om haar klantcommunicatie in te richten via het Unexus Connect platform. Door de MS Outlook Calender integratie en een koppeling met Djuma heeft het KCC zicht op de beschikbaarheid van medewerkers én direct inzicht in de klant. Een mooi project, verzorgd…
Welkom bij onze kennissessies op het Corporatieplein
Herken je dit? Je wilt goede bereikbaarheid en service bieden aan je klanten. En daarin ook je medewerkers ondersteunen om hybride te werken, bijvoorbeeld door te bellen met Microsoft Teams. Dit is zeker mogelijk met ons geïntegreerde communicatieplatform! We laten graag zien hoe. Welkom bij stand 66 op het Corporatieplein 2022! Waarom langskomen op het…
Alle vormen van klantcontact laten samenkomen op één plek
Klantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een efficiënte manier te communiceren met bewoners. Unexus ondersteunt hen hierbij en vertelt op het evenement CorporatiePlein 2022 meer over het realiseren van een 360 graden beeld. Directeur Wim Pullens licht voor…
Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus
Woensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom hebben we achter de schermen de afgelopen maanden hard gewerkt aan de lancering. Projectleider Eric stond afgelopen woensdag vroeg op de stoep bij Bo-Ex om de laatste details recht te…
Interview: je klantenservice inrichten met Microsoft Teams
In dit interview was Niels Nijman, Accountmanager bij Unexus, op bezoek bij Microsoft om met HP van Tilburg te praten over de integratie van Teams (telefonie) en het contact center platform van Unexus. Hoe breng je unified communication en hybride werken samen? We vertellen over de mogelijkheden van werken met Microsoft Teams binnen het Unexus Connect platform. Kortom,…
Gelukkig hybride (samen)werken in het KCC
De toekomst van bereikbaarheid, hoe zien wij die? En hoe geven we die vorm in combinatie met hybride werken? Gister hebben we onze klanten geïnspireerd met onze visie op trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van bereikbaarheid. In de Jaarbeurs MeetUP hebben we elkaar uitgebreid gesproken. Het was gezellig en we hebben…
Waar ontmoeten we u?
Yes, het kan weer face-to-face! Wij hebben weer ontzettend zin om onze klanten en geïnteresseerden te ontmoeten in real-life. Daarom zijn we dit jaar op verschillende evenementen te vinden. Klaar om met u te sparren over de toekomst van telefonie en een geïntegreerd contact center platform. Waar ontmoeten we u binnenkort? 𝗨𝗻𝗲𝘅𝘂𝘀 𝗞𝗹𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻𝗱𝗮𝗴 op 23…
Unexus Academy van start gegaan
Er is ontzettend veel mogelijk binnen het Unexus communicatieplatform. Het is van waarde dat medewerkers die gebruikmaken van de applicaties van alle technische features af weten, maar ook snappen hoe ze deze in de praktijk kunnen inzetten. Tijdens het implementatietraject kunnen nieuwe gebruikers training krijgen over onze software. Daarbij is het gebruik van het Unexus…