De afgelopen jaren hebben we sterk mogen doorgroeien. Daar zijn we onze klanten, leveranciers en partners erg dankbaar voor! Door de groei van de organisatie is het ook belangrijk om deze goed te managen. Daarom is vandaag onze nieuwe Chief Executive Officer gestart: Dirk Stuip!

Over Dirk

Dirk heeft ruime ervaring in het klantcontact vakgebied. Hij werkte eerder onder andere bij Teleperformance en Coníche. De afgelopen jaren bekleedde hij directieposities bij CX Company, totdat in 2020 opging in CM.com, waar hij zijn carrière vervolgde als M&A Integrations Lead.

Sinds vandaag is hij gestart als CEO bij Unexus, een rol die ontstaan is om de doorlopende groei van de organisatie te borgen en verder vorm te geven. Dirk: “Unexus heeft een zeer mooi product en daarvoor veel potentie; de focus op het ontzorgen van de klant is daarbij uitzonderlijk sterk. Met mijn ervaring denk ik bij te kunnen dragen aan het verder versterken van de organisatie, om zo de groei in goede banen te leiden”.  

Dirks rol bij Unexus

Over de toevoeging van Dirk aan het team zegt Wim Pullens, Commercieel Directeur bij Unexus: “We verwelkomen Dirk en kijken ernaar uit om samen te bouwen aan de toekomst van Unexus. We hebben er vertrouwen in dat we samen ons platform kunnen uitbouwen zodat we steeds meer klanten stabiel en vernieuwend kunnen blijven bedienen”.

Over Unexus

Wij leveren nu al 12,5 jaar een volledig geïntegreerd communicatie platform voor het beste klantcontact. Het platform routeert telefonie-, webchat-, social media, e-mail- en WhatsApp. De komende jaren willen we ons platform laten groeien en verder uitbouwen. Dit doen we gebaseerd op Microsoft technologie, met eigen ICT ontwikkeling en een eigen professionele servicedesk.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...