Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel huurders als leveranciers. Om aan de effectiviteit bij te dragen heeft Eigen Haard voor ons omnichannel klantcontactplatform Unexus Connect gekozen! Het platform in combinatie met Teams Calling draait sinds vorige week naar tevredenheid.
Implementatie
Na een succesvolle proof-of-concept fase is het platform 16 november in gebruik genomen. Projectmanagers Jessica Ebbink (Eigen Haard) en Jeroen Muis samen met Frederik Moquette (Unexus) hebben gezorgd voor een soepele implementatie.
“Dankzij de kennis en deskundigheid van Unexus zijn we goed telefonisch bereikbaar voor onze huurders. Er is goed met ons meegedacht over onze bereikbaarheid en dienstverlening. Het systeem biedt ons meer mogelijkheden dan we van tevoren hadden bedacht”.
Teamcoördinator Yke de Bruijn
Tijd voor taart
De livegang werd van de week feestelijk gevierd samen met o.a. de nieuwe gebruikers, opdrachtgever Rebecca Bosma, IT-lead Jan van de Plas, Yke de Bruijn en senior accountmanager Niels Nijman van Unexus.
Meer weten?
Benieuwd wat Unexus Connect jou te bieden heeft? Wij helpen jouw organisatie graag verder met onze expertise in passend klantcontact bij elke situatie, vraag of klant.