Effectieve klantcommunicatie is voor Woningstichting Eigen Haard erg belangrijk. Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 2000 gesprekken af, met zowel huurders als leveranciers. Om aan de effectiviteit bij te dragen heeft Eigen Haard voor ons omnichannel klantcontactplatform Unexus Connect gekozen! Het platform in combinatie met Teams Calling draait sinds vorige week naar tevredenheid.

Implementatie

Na een succesvolle proof-of-concept fase is het platform 16 november in gebruik genomen. Projectmanagers Jessica Ebbink (Eigen Haard) en Jeroen Muis samen met Frederik Moquette (Unexus) hebben gezorgd voor een soepele implementatie.

“Dankzij de kennis en deskundigheid van Unexus zijn we goed telefonisch bereikbaar voor onze huurders. Er is goed met ons meegedacht over onze bereikbaarheid en dienstverlening. Het systeem biedt ons meer mogelijkheden dan we van tevoren hadden bedacht”.

Teamcoördinator Yke de Bruijn

Tijd voor taart

De livegang werd van de week feestelijk gevierd samen met o.a. de nieuwe gebruikers, opdrachtgever Rebecca Bosma, IT-lead Jan van de Plas, Yke de Bruijn en senior accountmanager Niels Nijman van Unexus.  

Meer weten?

Benieuwd wat Unexus Connect jou te bieden heeft? Wij helpen jouw organisatie graag verder met onze expertise in passend klantcontact bij elke situatie, vraag of klant.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...