We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor hun komst!
Afgelopen donderdag was het eindelijk zover: de Unexus Klantendag 2019! Op deze klantendag hebben we teruggekeken op het afgelopen jaar van Unexus, spraken er interessante sprekers over thema’s die boeiend zijn voor onze klantenkring en hebben we onze klanten geïnspireerd met nieuwe features en tips.
Klantcontact van de toekomst
Dit jaar richtte de klantendag zich op de ontwikkelingen van de toekomst en daarmee de mogelijkheden die Unexus biedt, met o.a. Artificial Intelligence, qualitymonitoring en een blik in de toekomst! Zo kwamen er externe sprekers vertellen over Chatbotfuncties in klantcommunicatie en welke wensen en eisen de klant van de toekomst heeft. Ook vertellen we onze klanten graag over manieren waarop de controle op kwaliteit kan worden ingericht en onderhouden.
Heeft u interesse in de inhoud van onze presentaties? Dan kunt u ons een mail sturen met het verzoek om meer te weten te komen naar marketing@unexus.nl.
De locatie
Dit jaar organiseerden we ons event in het mooie Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Als bonus mochten onze klanten na ons event ook de Experience van Beeld en Geluid bezoeken!
Fotoverslag Klantendag
Op de dag zelf hebben we een aantal foto’s gemaakt ter sfeerimpressie. Hieronder zijn deze te zien.