Afgelopen week ondertekenden wij officieel onze samenwerking met Stichting Havensteder uit Rotterdam!
Nieuwe inrichting klantcommunicatie
Het eerste contact tussen Havensteder en Unexus kwam tot stand op het Corponet LIVE event in 2022 waar Dennis Berger, manager ICT bij Havensteder, een presentatie gaf. Dennis sprak daar met Niels Nijman, accountmanager bij Unexus. Zo vertelde Dennis over de plannen van Havensteder om de klantcommunicatie opnieuw te gaan inrichten. Microsoft Teams zou daarbij een grotere rol gaan spelen.
Eind 2022 publiceerde informatiemanager Dražen Lisica van Havensteder een uitvraag voor een nieuw cloud communicatieplatform. Het nieuwe platform moet dienen om de dienstverlening aan huurders te verbeteren, beheer en techniek te vereenvoudigen en het gebruiksgemak voor de medewerkers te vergroten. Wij konden ons hier volledig in vinden en beantwoordden daarom de uitvraag.
Samenwerking bekrachtigd met ondertekening
Afgelopen maandag mochten we samen met Titi van der Poel, directeur Digitale Transformatie bij Havensteder, en Wim Pullens, commercieel directeur bij Unexus, de samenwerkingsovereenkomst ondertekenen. Na een demo in januari en de keuze van Havensteder voor onze offerte was dit een mooi moment om de samenwerking voor de komende jaren te vieren met taart!
Cloudgebaseerd communicatieplatform
Met veel enthousiasme gaan wij de komende jaren Havensteder helpen met hun klantcommunicatie. Wij richten voor hen ons cloudgebaseerde communicatieplatform Unexus Connect in mét de koppeling aan Microsoft Teams. Dit is voor Havensteder fase 1. Na fase 1 gaan we gezamenlijk kijken hoe de communicatiestromen met bijvoorbeeld leveranciers verder gestroomlijnd kunnen worden. Ook kijken we dan samen naar welke stukjes in het klantcontactproces kunnen worden gedigitaliseerd, zonder het persoonlijke contact met de huurders te verliezen.
We kijken er naar uit om deze doelstellingen voor Havensteder te realiseren!
Benieuwd wat Unexus Connect for Teams te bieden heeft?
We hebben de afgelopen jaren vaak effectief klantcontact voor organisaties mogen realiseren. De laatste jaren is de interesse in telefonie via Microsoft Teams in het KCC toegenomen. Wij leveren een oplossing die koppelt met Microsoft Teams en Teams Calling.