Weer een nieuwe klant waar we trots op zijn. Sinds vorige week is Unexus Connect ook live bij Wonen Midden-Delfland!

Contactplatform aangepast op de organisatie

Sinds afgelopen vrijdag draait onze software bij het contact tussen de stichting en klanten. Wonen Midden-Delfland heeft besloten om gebruik te maken van het telefonieplatform Unexus Connect, met een koppeling naar Aareon Fox Contact. En er is meer! In de toekomst word ook Webchat, Whatsapp en e-mailroutering toegevoegd aan de kanalenmix.

Over Wonen Midden-Delfland

Even wat meer informatie over Wonen Midden-Delfland: ze verhuren ongeveer 2.000 woningen in Den Hoorn, Schipluiden, Maasland en Maasdijk. Met een gepassioneerde en energieke groep collega’s werken ze hard aan woonplezier. Als het mogelijk is, doen ze hun best om wensen te vervullen. En als iets niet haalbaar is, leggen ze dat uit en zoeken ze samen naar alternatieven. Wonen Midden-Delfland werkt nauw samen met gemeente, zorgverleners en andere partners om elkaar te versterken.

We verwelkomen Wonen Midden-Delfland graag bij Unexus! Samen gaan we verder aan de slag met efficiënt en duurzaam klantcontact!

Door actief op resultaten te sturen kun je het KCC verbeteren en tegelijkertijd beter inzicht krijgen in de klantvraag.

Het meten van je klantdata om tot een overwogen conclusie te komen, is niet altijd even makkelijk. Verschillende applicaties zorgen voor verschillende datavormen. Output valt lang niet altijd met elkaar te vergelijken. Wij kunnen je helpen door het data-bos weer de bomen én daardoor de verbeteringen te zien.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...