Laurentius is een woningcorporatie in Breda. Ze verhuren en onderhouden ongeveer 7.500 woningen in de gemeentes Breda en Alphen-Chaam. Laurentius gaat voor goed en betaalbaar wonen voor iedereen van jong tot oud.

De Brabantse woningcorporatie was op zoek naar een toekomstbestendig telefoniesysteem en een betrouwbare, ervaren partner om dit te realiseren. Na een uitvoerig onderzoek viel de keuze op Unexus Connect.

Communicatieplatform van de toekomst

Unexus biedt een hoge mate van flexibiliteit binnen de oplossing, zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. De oplossing voorziet in vele communicatiemogelijkheden zoals telefonie, (web)chat, e-mail, WhatsApp en sms. Unexus Connect is het Cloud platform voor onbezorgd telefoneren en het bieden van optimale klantenservice.

Alle bestaande randapparatuur zoals telefoontoestellen en headsets konden bij Laurentius in gebruik blijven, wat natuurlijk erg handig en kostenbesparend is. De medewerkers zijn echter niet gebonden aan hun vaste telefoontoestel en kunnen desgewenst ook werken met een softphone op de PC of met de mobiele telefoon. Onze mobiele app is hiervoor uiteraard beschikbaar. Dankzij de real-time informatie over status en bereikbaarheid vinden er minder onbeantwoorde contactmomenten plaats. De intelligente Unexus routering zorgt altijd voor het doorverbinden naar de juiste personen.

Unexus Connect kan iedere organisatie verbeteren en ontzorgen

Uiteraard is er ook gezorgd voor een vlekkeloze integratie met bestaande applicaties van Laurentius zoals Active Directory, Exchange en Cegeka Empire. Dankzij het verbeteren van de rapportagemogelijkheden is er veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen. Net als vele andere woningcorporaties ervaart Laurentius nu het voordeel van het Unexus Connect communicatieplatform.

Monique Gijsbrechts, teamleider klantenservice bij Laurentius: “Wij zijn erg blij met Unexus Connect. Het systeem is simpel in gebruik, werkt gemakkelijk en geeft écht inzicht in de bereikbaarheid van de klantenservice van Laurentius voor onze bewoners en samenwerkingspartners.”

Dankzij de jarenlange ervaring en best-practice aanpak kunnen we wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. We zijn erg tevreden dat we Laurentius op weg hebben geholpen naar een optimale bereikbaarheid en klanttevredenheid. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...