Afgelopen maand heeft Woonstichting Charlotte van Beuningen (voormalig Woonwijze) haar ISDN telefooncentrale vervangen door een modern VoIP communicatieplatform van Unexus!
Over Woonstichting Charlotte van Beuningen
Woonstichting Charlotte van Beuningen organiseert wonen en de woonomgeving van mensen. Ze zijn betrokken bij hun huurders en streven ernaar om de dialoog aan te gaan. Ze stellen zich menselijk en actief op en willen het verschil maken. Zo zijn ze onder andere duurzaam. Op de website van Woonstichting Charlotte van Beuningen staat te lezen over de visie: “Woonstichting Charlotte van Beuningen kiest er heel duidelijk voor om er te zijn voor de mensen die voldoen aan de inkomensgrens of die om andere redenen niet zelf in hun huisvesting kunnen voorzien. Onze focus ligt op Vught waar de meeste van onze ongeveer 3.000 woningen staan. In ander plaatsen waar we huurders hebben zoals ‘s-Hertogenbosch, Moergestel en Haaren, nemen we uiteraard ook onze verantwoordelijkheid”.
Om haar klanten zo goed mogelijk te woord te staan, had Woonstichting Charlotte van Beuningen een vernieuwd en geïntegreerd platform voor alle soorten klantcommunicatie nodig. Unexus had hier de oplossing voor.
De oplossing
Om het communicatieplatform speciaal voor Woonstichting Charlotte van Beuningen zo passend mogelijk te maken, heeft Unexus ze volledig ontzorgt. De projectplanning en projectmanagement is uit handen genomen, de wensen van Woonstichting Charlotte van Beuningen zijn geïnventariseerd en alle implementatie is verzorgd door Unexus. Alle medewerkers zijn uitgerust met een mobiele telefoon en vast-mobiel integratie volgens het Unexus Platform. Alle medewerkers en het platform zijn gekoppeld aan de al gebruikte Microsoft (Office) 365 omgeving.
Cadeautje
Op de foto zijn de medewerkers van de klantenservice van Woonstichting Charlotte van Beuningen en de project engineer van Unexus te zien. Als cadeautje bij de livegang van onze projecten komen we persoonlijk langs, mét taart!