In 2022 zijn we als organisatie weer gegroeid! Hierdoor ontstond er ruimte voor een nieuwe accountmanager. Deze nieuwe collega hebben we gevonden in Martin Eenschoten, die met ruime kennis en ervaring in de telecom en ICT een mooie aanvulling is op ons team. In deze blog stellen we hem aan jullie voor!

Klantcontact en telecom

Martin maakt nu sinds december deel uit van het salesteam met Wim Pullens, Niels Nijman en Ton van den Biggelaar. Martin is als ervaren telecom adviseur (sinds 1990) zeker thuis in de vraagstukken rondom klantcontact. Deze hoopt hij dan ook te delen binnen Unexus en voor de klanten veelvuldig in te zetten.

Growth-minded, maar menselijk en integer

Via eerder contact ontstond het gesprek voor een eventuele plaats bij Unexus. Martin vertelt: “Ik heb voor deze functie al veel andere rollen gehad. Maar ik zocht nu echt naar een organisatie die bij mij past”. In de gesprekken kwam Unexus op Martin over als open voor groei, maar wel menselijk en integer. De gesprekken voelden daarom meteen goed. Het duurde niet lang voordat hij zijn besluit had genomen.

Even koffie doen?

In de komende tijd gaat Martin zich verder oriënteren op de werkwijze van Unexus en de mogelijkheden voor verdere groei van onze klanten. Hij zal met de klanten die hem worden toegewezen contact opnemen om uitgebreid kennis te maken. Wellicht kom je hem binnenkort wel tegen!

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...