Stichting Pré Wonen is een woningcorporatie met circa 16.000 woningen in Haarlem, Beverwijk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort. Ze bieden huisvesting aan een groep huurders met een bescheiden inkomen. Met deze huurders wil Pré Wonen op een toegankelijke en mensgerichte manier communiceren. In 2022 is er een selectieproces gestart om een toekomstgericht communicatieplatform aan te schaffen dat hierbij optimaal ondersteunt en de bereikbaarheid van de organisatie verbetert. Het selectieproces mondde uit in een weloverwogen keuze voor Unexus. Het Unexus platform biedt niet alleen een soepele communicatie met hun huurders, maar ook een verbeterde toegankelijkheid voor alle betrokkenen.

De implementatie van Unexus Connect werd begeleid door Unexus consultant Eric van Dam, teamcoördinator klantadvies Karina Brouwer en projectleider Frank Bruisschaart. Het resultaat van hun inspanningen werd op 10 februari werkelijkheid toen Pré Wonen “live” ging met het nieuwe communicatieplatform. Karina Brouwer is verheugd over de snelle implementatie van de telefooncentrale en geeft aan: “We zijn erg blij met de zeer snelle implementatie van de telefooncentrale”.

We kijken uit naar de positieve invloed voor Pré Wonen en haar huurders.

Welke klanten vertrouwen er op Unexus?

We werken met veel plezier voor diverse merken. Benieuwd wie dat zijn? Lees meer over onze klanten in onze klantcases.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...