Rijnhart Wonen is dé woningcorporatie van Leiderdorp en Zoeterwoude en beheert ongeveer 3.500 woningen voor de sociale verhuur. Ook richten ze zich op bijzondere doelgroepen: mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking, statushouders of anderen die door hun persoonlijke situatie niet of nauwelijks zelf een woning kunnen vinden. Om dit te realiseren werken er ongeveer 30 medewerkers en heeft Rijnhart een eigen centraal contactcentrum met 4 medewerkers.

De ontwikkelingen op de Nederlandse woningmarkt zorgen dat ook Rijnhart zich constant ontwikkelt en flink blijft groeien. Het was dus tijd om verder over de toekomstige telefonie infrastructuur te gaan nadenken. Na het eerste contact tussen Rijnhart en Unexus bleek dat Unexus de juiste partij is om Rijnhart daarbij te ondersteunen, en is snel met de realisatie van het project gestart. De bestaande ISDN infrastructuur heeft plaats gemaakt voor VoIP (telefonie via het internet). Nieuwe moderne professionele telefonie in de Cloud is gerealiseerd met het Unexus Platform. Verder zijn onder andere vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met ViewPoint van Itris opgeleverd.

“Prima samenwerking, korte lijnen en een geweldig systeem om mee te werken.”

Opnieuw heeft Unexus in een zeer korte tijd een nieuwe relatie van wens naar realisatie geholpen. Na de snelle oplevering heeft Unexus uiteraard ook de uitgebreide nazorg en trainingen verzorgd. Een intens project waar we met elkaar een mooi resultaat geboekt hebben. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw bedrijf kan betekenen.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...