Zoekt jouw organisatie naar een waardevolle en simpele manier om maatschappelijk bij te dragen, én waardeer je een leuke(re) wachtrijervaring voor je klanten? Installeer dan korte, krachtige boodschappen van goede doelen in de wachttijd van een beller. Unexus biedt sinds kort een samenwerking met Queup aan. Lees snel verder hoe je hier zelf gebruik van kunt maken.

Queup: inspirerende boodschappen over goede doelen

Dit is mogelijk door een samenwerking van ons met Queup en is helemaal gratis. Door de korte boodschap wordt het wachten minder vervelend voor de beller! Uit onderzoek van Queup bleek namelijk dat luisteraars de korte boodschappen gemiddeld met een score van 8,1 beoordelen. Ook weten 83% van de luisteraars na drie dagen nog waar de boodschap over ging en van welk goed doel deze was. Daarnaast sluit het initiatief aan bij sociaal ondernemen.

Diverse campagnes

Vanaf half augustus kunnen woningcorporaties meedoen met de Queup-campagne van Stichting Sam&. Woonstichting Servatius doet ook mee. Jolanda Gooren, Senior Woonservice bij Servatius: “Servatius zet zich in voor een thuis als basis om mee te kunnen doen. Door onze bewoners te attenderen op Stichting Sam& hopen wij dat ook al onze jonge bewoners een nog betere basis krijgen om mee te kunnen doen in Maastricht én Eijsden-Margraten”. Naast deze campagne zijn er ook nog andere campagnes mogelijk.

Aanmelden

Aanmelden of meer informatie voor de campagne hiervoor kan via deze link. Aanmelden verloopt volledig via Queup. Stoppen of annuleren is altijd mogelijk.

Hoe werkt het

Bij de start levert Queup bij jou als klant de juiste bestanden aan. Deze bestanden kan je vervolgens aanleveren bij de Unexus Helpdesk. Wij installeren het dan vrijblijvend voor jou in de wachtrij.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...