Zoekt jouw organisatie naar een waardevolle en simpele manier om maatschappelijk bij te dragen, én waardeer je een leuke(re) wachtrijervaring voor je klanten? Installeer dan korte, krachtige boodschappen van goede doelen in de wachttijd van een beller. Unexus biedt sinds kort een samenwerking met Queup aan. Lees snel verder hoe je hier zelf gebruik van kunt maken.
Queup: inspirerende boodschappen over goede doelen
Dit is mogelijk door een samenwerking van ons met Queup en is helemaal gratis. Door de korte boodschap wordt het wachten minder vervelend voor de beller! Uit onderzoek van Queup bleek namelijk dat luisteraars de korte boodschappen gemiddeld met een score van 8,1 beoordelen. Ook weten 83% van de luisteraars na drie dagen nog waar de boodschap over ging en van welk goed doel deze was. Daarnaast sluit het initiatief aan bij sociaal ondernemen.
Diverse campagnes
Vanaf half augustus kunnen woningcorporaties meedoen met de Queup-campagne van Stichting Sam&. Woonstichting Servatius doet ook mee. Jolanda Gooren, Senior Woonservice bij Servatius: “Servatius zet zich in voor een thuis als basis om mee te kunnen doen. Door onze bewoners te attenderen op Stichting Sam& hopen wij dat ook al onze jonge bewoners een nog betere basis krijgen om mee te kunnen doen in Maastricht én Eijsden-Margraten”. Naast deze campagne zijn er ook nog andere campagnes mogelijk.
Aanmelden
Aanmelden of meer informatie voor de campagne hiervoor kan via deze link. Aanmelden verloopt volledig via Queup. Stoppen of annuleren is altijd mogelijk.
Hoe werkt het
Bij de start levert Queup bij jou als klant de juiste bestanden aan. Deze bestanden kan je vervolgens aanleveren bij de Unexus Helpdesk. Wij installeren het dan vrijblijvend voor jou in de wachtrij.