Afgelopen dinsdag vierden we ons 12,5 jarig jubileum samen met onze klanten in het Spoorwegmuseum in Utrecht. We kijken met trots terug op een buitengewone Klantendag die vol zat met hoogtepunten en inspirerende momenten.

Inhoudelijk programma

De dag begon met een warm welkom door Wim Pullens en de introductie van onze nieuwe directeur, Dirk Stuip, die zichzelf presenteerde en de visie van ons bedrijf voor de toekomst deelde. Bert Boonstra nam ons vervolgens mee op reis door onze visie op de toekomst van AI en onthulde plannen voor de integratie van AI in ons platform in 2024.

Het hoogtepunt van de dag was ongetwijfeld het boeiende panelgesprek met Christiaan Koenders, Ivo Tienhoven en Yvonne de Keijzer. Hun inzichten en ervaringen gaven een waardevolle diepgang aan de discussies over actuele onderwerpen en uitdagingen in onze branche.

Keynote door Marit Bouwmeester

Olympisch kampioen zeilen Marit Bouwmeester sloot de zakelijke sessies af met een krachtige oproep tot een ‘growth mindset’. Je wint goud niet (alleen) op talent. Een inspirerende oproep die vooral wees op de rol die je zelf speelt in de uitkomst van je leven.  

Oriënt Express

Naast de boeiende inhoudelijke bijdragen was er ook ruimte voor ontspanning. Een rondleiding door het indrukwekkende Spoorwegmuseum bood een unieke en informele gelegenheid om te netwerken en ervaringen te delen. De dag werd afgesloten met een culinair hoogtepunt: een heerlijk buffet op het perron van de Oriënt Express.

Aftermovie

 We willen onze dank uitspreken aan alle sprekers, panelleden en natuurlijk onze geweldige klanten. We hebben de herinneringen vastgelegd in een aftermovie, zodat we samen kunnen terugkijken op een dag vol inspiratie, kennisdeling en gezelligheid.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...