Unexus Contact Solutions en Meester Electronics combineren een deel van de activiteiten onder de noemer UM Telecom. Zowel alle telecom diensten van Meester Electronics, als de vaste, mobiele en internet abonnementen van Unexus zullen worden ondergebracht in deze nieuwe organisatie.

MVNO

UM Telecom is een zogenaamde MVNO; een Mobile Virtual Network Operator, waardoor het op maat gemaakte GSM abonnementen kan aanbieden. Verder worden abonnementen aangeboden voor diverse (telefonie) activiteiten, waaronder vaste- (sip), mobiele abonnementen en internet verbindingen. Dankzij deze specialisatie is het eenvoudiger om gerichter onze klanten te bedienen.

Dienstverlening

Voor klanten die op dit moment hun (vaste en mobiele) telefonie activiteiten afnemen via Unexus, zal er niets veranderen. Ook klanten die op dit moment gebruik maken van de diensten van Meester Electronics zullen geen directe verandering merken. Door de specialisatie zal het serviceniveau en de dienstverlening verder toenemen.

Over Unexus:

Unexus Contact Solutions is een NederUnexuslandse organisatie die complete (tele)communicatie-oplossingen ontwikkelt en levert. Unexus helpt zo organisaties om hun bereikbaarheid te organiseren en optimale dienstverlening aan hun klanten te bieden. Hierdoor is het mogelijk om klantgericht en resultaatgericht te werken. Unexus is er op gericht bereikbaarheidsoplossingen te bieden aan bedrijven die professioneel contact met hun klanten willen hebben, in binnen- en buitenland. Dankzij de toepassing van de nieuwste technologieën is het mogelijk om dit contact gemakkelijk, efficiënt en betaalbaar tot stand te brengen.

Over Meester Electronics:

Meester ElectronicsSinds 1989 ontwikkelt, installeert en onderhoudt Meester Electronics diverse producttoepassingen op het gebied van telecommunicatie, brand- en inbraakbeveiliging en professioneel geluid. Van advies, installatie tot onderhoud; alles in één hand. Kennis, vindingrijkheid, visie en passie voor het vak zijn de pijlers waarop Meester is gevestigd. Hierbij worden de kennis en de kunde van het bedrijf gebruikt om technische problemen op een pro actieve wijze op te lossen. Dat gaat verder dan het enkel leveren en installeren van de juiste producten.

Vragen?

Voor vragen over UM Telecom verwijzen we u graag naar uw contactpersoon; of neem contact op met Unexus.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...