Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we aanwezig op BAPCO, een jaarlijks evenement dat IT-verantwoordelijken en besluitvormers van politie, brandweer en ambulancediensten bijeenbrengt in Coventry. Het evenement stond dit jaar in het teken van AI en integratie van verschillende applicaties die in meldkamers worden gebruikt.
Samen met David Brawn en Stephanie Seekings van Getronics UK en Kieran Baker, Staff Officer bij Dorset Police, hebben we demo’s bekeken van meldkamersystemen van NICE, SAAB, Frequentis en SSS. Het doel was om informatie te verzamelen voor de geplande samenwerking van Unexus met Getronics UK en Dorset Police om samen met een selectie van eerder genoemde partijen een ONE STOP oplossing te bieden aan politie, brandweer en ambulancediensten in het Verenigd Koninkrijk.
Het was opvallend en zeer prettig om te vernemen dat onze potentiële partners erg gemotiveerd waren om met Unexus te spreken over de voorgenomen plannen, vooral omdat Dorset Police hun enthousiasme over de UCS Contact Center-oplossing niet onder stoelen of banken stak.
Met het project gaan we een nieuwe fase in samen met onze partners en streven we ernaar om de meest efficiënte en effectieve contactcenter-oplossing te bieden aan hulpdiensten. We zijn er trots op om deze oplossing te kunnen bieden en kijken ernaar uit om deze verder uit te breiden.
Meer zien?
Ontdek nu alle mogelijkheden van ons omnichannel platform en haal het maximale uit jouw klantenservice! Bekijk onze features voor meer informatie.