Als toonaangevende contactcenter-oplossing biedt Unexus oplossingen voor klanten in Nederland en daarbuiten, waaronder in het Verenigd Koninkrijk. Onlangs waren we aanwezig op BAPCO, een jaarlijks evenement dat IT-verantwoordelijken en besluitvormers van politie, brandweer en ambulancediensten bijeenbrengt in Coventry. Het evenement stond dit jaar in het teken van AI en integratie van verschillende applicaties die in meldkamers worden gebruikt.

Samen met David Brawn en Stephanie Seekings van Getronics UK en Kieran Baker, Staff Officer bij Dorset Police, hebben we demo’s bekeken van meldkamersystemen van NICE, SAAB, Frequentis en SSS. Het doel was om informatie te verzamelen voor de geplande samenwerking van Unexus met Getronics UK en Dorset Police om samen met een selectie van eerder genoemde partijen een ONE STOP oplossing te bieden aan politie, brandweer en ambulancediensten in het Verenigd Koninkrijk.

Het was opvallend en zeer prettig om te vernemen dat onze potentiële partners erg gemotiveerd waren om met Unexus te spreken over de voorgenomen plannen, vooral omdat Dorset Police hun enthousiasme over de UCS Contact Center-oplossing niet onder stoelen of banken stak.

Met het project gaan we een nieuwe fase in samen met onze partners en streven we ernaar om de meest efficiënte en effectieve contactcenter-oplossing te bieden aan hulpdiensten. We zijn er trots op om deze oplossing te kunnen bieden en kijken ernaar uit om deze verder uit te breiden.

Meer zien?

Ontdek nu alle mogelijkheden van ons omnichannel platform en haal het maximale uit jouw klantenservice! Bekijk onze features voor meer informatie.

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...