Afgelopen vrijdag ging Unexus Connect bij Waterschap De Dommel live. Het klantcontactcentrum van Waterschap De Dommel heeft gekozen om haar klantcommunicatie in te richten via het Unexus Connect platform. Door de MS Outlook Calender integratie en een koppeling met Djuma heeft het KCC zicht op de beschikbaarheid van medewerkers én direct inzicht in de klant. Een mooi project, verzorgd door onze projectleider Maurice de Bruin.

Wij zijn ontzettend blij en enthousiast over onze samenwerking en het telefoniesysteem!

Joyce Schellekens – KCC medewerker Waterschap De Dommel
Bekijk welke oplossingen en onderdelen Waterschap De Dommel heeft afgenomen binnen Unexus Connect.

Lees ook

Jessica Ebbing Interview Unexus

Maak kennis met Jessica Ebbink, Head of Client Delivery bij Unexus

Of het bewogen maanden zijn geweest? Een kleine lach kan Jessica Ebbink, Head of Client Delivery, niet onderdrukken. Sinds haar ...
KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...