Een lange tijd hebben we geen evenement kunnen organiseren. Maar nu we weer mogen, trappen we af met een nieuwe klantendag! Dit belooft een inspirerende dag te worden welke draait om hybride werken, tips, trucs en werkgeluk. Hebben we uw interesse gewekt? Lees snel verder waar het programma uit bestaat en hoe u kunt aanmelden!

Het programma

We schotelen natuurlijk een interessant en inspirerend programma voor. De afgelopen jaren zijn organisaties gedwongen om hybride werken in te richten. Maar hoe borg je hybride werken voor de lange termijn in je organisatie, met ook een focus op optimale bereikbaarheid, continue verbetering én vitaliteit? Tijdens onze klantendag verenigen we deze thema’s. We vertellen jullie over de laatste mogelijkheden van ons platform en presenteren we onze roadmap. Daarnaast zal gastspreker Alex Slavenburg van Happimotion ons meer vertellen over werkgeluk bij hybride werken binnen contactcentra. Naast deze inspirerende inhoud bieden we je een geheel verzorgde lunch en een mooie gelegenheid tot netwerken. Kortom: een dag om voldaan van terug te komen!

Datum: Donderdag 23 juni 2022 van 09:00 – 14:30
Locatie: Jaarbeurs MeetUP in Utrecht
Aanmelden: info@unexus.nl 

Kom ook!

Klanten kunnen zichzelf opgeven tot 9 juni 2022 via info@unexus.nl of bel ons via 088 7620 400. Geen klant, maar wel interesse om te komen? Neem ook dan gerust contact met ons op.

We zien u graag op de Unexus klantendag!

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...