Op donderdag 7 juni 2018 is Unexus aanwezig bij het seminar Van Balie naar Klik op de KNVB campus in Zeist. Enkele onderwerpen die tijdens dit seminar aan bod komen zijn: – Hoe bereik ik een klantgerichtere en efficiëntere organisatie? – Hoe klikt dat met de verwachting van de klant?? – Wat zijn de allerlaatste ontwikkelingen op online dienstverlening? – Klantgericht werken – wat is dat eigenlijk precies? – Wat zijn toonaangevende innovatieve en praktische voorbeelden uit de markt? Kortom; een zeer interessant programma waar wij graag een onderdeel van zijn. Het programma start om 12:00 uur en zal rond 16:00 uur worden afgesloten met een ‘Meet & Greet’. Deelname aan het seminar is kosteloos voor corporatiemedewerkers. Locatie:

Meer vragen? Neem contact met ons op!

Lees ook

Jessica Ebbing Interview Unexus

Maak kennis met Jessica Ebbink, Head of Client Delivery bij Unexus

Of het bewogen maanden zijn geweest? Een kleine lach kan Jessica Ebbink, Head of Client Delivery, niet onderdrukken. Sinds haar ...
KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...