Ook tijdens deze aparte tijd gaan we onverminderd door met het aansluiten van nieuwe klanten op ons communicatieplatform; Unexus Connect. Zo ook bij Woonforte, een woningcorporatie met circa 115 medewerkers en bijna 11.000 woningen in Alphen aan den Rijn en omstreken. Unexus heeft inmiddels tientallen woningcorporaties in het klantenbestand en mag zich met recht specialist in de branche noemen. Deze specifieke kennis en ervaring helpen natuurlijk extra tijdens het realiseren van een livegang gedurende de coronacrisis.
Gebruiksvriendelijk modern communicatieplatform
De bulk van dit project is van afstand gerealiseerd en ook de trainingen hebben allemaal online via Microsoft Teams plaatsgevonden. Deze implementatie vanaf afstand geeft meteen ook goed weer dat Unexus Connect gebruiksvriendelijk en laagdrempelig is, en binnen elke organisatie snel kan worden ingevoerd. Woonforte gebruikt nu een modern communicatieplatform met onder andere telefonie in de Cloud, vast-mobiel integratie, presence management, multichannel communicatie en een applicatie koppeling met Umbrella van Embrace. Voor eventuele uitbreidingen van koppelingen, kanalen en licenties biedt Unexus Connect een hoge mate van flexibiliteit zowel in schaalbaarheid als in functionaliteit. Verder is er dankzij de uitgebreide rapportagemogelijkheden veel meer inzicht in het presteren van de organisatie en de klantervaringen.
Leen Spaans, Manager ICT bij Woonforte: “Wat betekent Unexus Connect voor Woonforte? Blije medewerkers bij de Eerstelijns Service en betere wachtrij-informatie voor de klant. Die weet nu waar die aan toe is en dat is een stuk fijner wachten. Win-win dus!”
Ondanks de veranderende omstandigheden en roerige tijden kunnen we dankzij de jarenlange ervaring en bewezen aanpak wederom terugkijken op een probleemloos verlopen project. Woonforte is klaar voor nu en de toekomst! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking en om te zien wat Unexus voor uw organisatie kan betekenen.