Tijdswinst en verhoogde Nauwkeurigheid
Dat Artificial Intelligence aan een indrukwekkende opmars bezig is, dat is geen nieuws meer. Maar dat deze technologie ook uitstekend toepasbaar is binnen elk klantcontactcentrum? Dat is minder bekend.
Bij Unexus zetten we al sinds de oprichting in op innovatie en onze Automatisch Samenvatten functionaliteit is hiervan een mooi voorbeeld. Deze functionaliteit zit volledig geïntegreerd in ons Unexus Connect platform en vat telefoongesprekken automatisch samen. Dit bespaart tot twee minuten per gesprek.
Veilig en Privacygericht
De data wordt voor verwerking naar Microsoft gestuurd, maar niet opgeslagen (Transient Data). De samenvattingen worden alleen binnen de Unexus-database opgeslagen en zijn toegankelijk op basis van gebruikersrechten. Hierbij is het mogelijk om deze rechten volledig aan te passen naar eigen wens en behoefte. Na een jaar worden samenvattingen automatisch verwijderd, zodat er geen langdurige opslag van klantgegevens is. Klanten kunnen er bovendien voor kiezen om samenvattingen te integreren met CRM- of klantvolgsystemen (KVS), wat de workflow verder optimaliseert, zonder compromissen op het gebied van privacy.
Kwaliteitsimpuls en meer Flexibiliteit
Onze AI-functie voor automatische samenvattingen biedt niet alleen tijdwinst, maar ook flexibiliteit. Gebruikers kunnen indien gewenst samenvattingen aanpassen om in lijn te blijven met specifieke bedrijfsbehoeften, maar de nawerktijd is in principe nihil. Dit verlaagt de werkdruk en verbetert de efficiëntie voor agents, omdat zij minder tijd besteden aan administratieve taken en meer calls per uur kunnen verwerken.
Daarnaast kan onze oplossing automatisch belangrijke details en follow-upacties vastleggen, waardoor de kans op menselijke fouten wordt verkleind en de operationele kosten in contactcenters dalen. Dit betekent niet alleen besparing, maar ook een consistente en betrouwbare vastlegging van klantgesprekken, die medewerkers helpt om de best mogelijke klantenservice te bieden.