Intelligent maar persoonlijk
Technologie levert veel mogelijkheden op. Toch geloven we vooral dat blije medewerkers het verschil maken in klantcontact. Het inzetten van slimme technologie kan wel zorgen voor versnelde klantenservice en het creëren van ruimte voor je medewerkers. Verdeel de workload met virtuele assistentes. Richt bijvoorbeeld geautomatiseerde gespreksflows in op de chat, Whatsapp of in een gesprek. Zo creëer je ruimte voor je medewerkers om vragen die meer aandacht of een persoonlijke benadering vereisen met zorg op te pakken.
Klantenservice van de toekomst
Wij dromen al over de klantenservice van de toekomst. We zien een ontwikkeling waar technologie ondersteunend wordt ingezet voor het KCC. Om bijvoorbeeld simpele vragen van klanten vlot te beantwoorden. Zo kun je werken aan een klantenservice die 24/7 bereikbaar is.
FAQ
Intelligent KCC
We bieden meerdere mogelijkheden om kunstmatige intelligentie in te zetten binnen de service naar je klanten. Daarbij is het wel van belang om altijd de mogelijkheid te bieden om echt in contact te komen met een medewerker.