Omnichannel Unexus

Het belang van verschillende vormen van bereikbaarheid

Creëer met omnichannel een flexibel, modern en schaalbaar klantcontact centrum met alle moderne communicatiekanalen. Door omnichannel in het Unexus platform bied je jouw klant de keuze. Nemen ze liever contact op via de telefoon, Whatsapp of toch liever via e-mail? Kom klanten tegemoet door alle moderne contactkanalen aan te bieden.

Alle kanalen op één plek

Effectief samenwerken over diverse communicatiekanalen vraagt om goedwerkende applicaties. Software dat je vooruit helpt om alle communicatieverzoeken af te handelen vanuit één plek. Het Unexus platform is een ideale basis voor jouw klantcontactstrategie.

Whatsapp Unexus2

Beschikbare communicatiekanalen

Traditionele telefonie

Teams telefonie

E-mail

Webchat

SMS

WhatsApp

Facebook Messenger

Gestructureerd afhandelen

Verzamel alle communicatie op één plek zodat je gestructureerd vragen kunt afhandelen en doorverwijzen aan de juiste medewerker. Neem alle kanalen op in de wachtrij, en maak zo een eerlijke verdeling van de workload onder de medewerkers. Alle communicatieverzoeken via diverse kanalen worden zo op volgorde en overzichtelijk afgehandeld, er blijft niets liggen en is er altijd inzicht in de werkzaamheden.

FAQ

Klantcases

Ymere

Met ruim 72.000 woningen, jaarlijks meer dan 100.000 reparaties en 3.500 verhuizingen, is het aantal huurderscontacten bij Ymere groot. Maar ...

Woonplus

Woonplus Schiedam maakt gebruik van Unexus Connect met vast-mobiel integratie, presence management, text-to-speech call flows en de rapportagetool. De text-to-speech ...

Gemeente Venlo

KCC Gemeente Venlo gebruikt omnichannel omgeving Unexus Connect Al een tijd lag er bij Gemeente Venlo de vraag voor een ...
WonenBreburg Klantcase Unexus

WonenBreburg

Samenwerking sinds 2018 In 2018 begint WonenBreburg, een woningcorporatie met vestigingen in Tilburg en Breda, haar samenwerking met Unexus. De ...

De Sleutels

Als klantconsulent afwisselend thuis- of op kantoor werken, en toch altijd bereikbaar blijven? Woningcorporatie De Sleutels vond dat dit moest ...

GGD Brabant-Zuidoost

GGD Brabant-Zuidoost heeft ervoor gekozen te gaan werken met het Unexus Communicatie Platform. Gekozen is voor een geïntegreerde telefonie- en ...