Telefonie zoals je wilt
Een organisatie moet goed bereikbaar zijn. De basis hiervoor is uitstekende telefonie. Vaste telefonie, telefonie via VoIP en Vast-mobiele integratie. Maar bereikbaarheid is tegenwoordig niet beperkt tot de vaste lijn en de vaste telefoons op kantoor. Als medewerkers thuiswerken moet de bereikbaarheid ook vlekkeloos zijn ingeregeld. Bijvoorbeeld via Microsoft Teams.
Klassieke telefonie
Een dagje onderweg, of werken aan de keukentafel moet geen enkel probleem vormen voor de bereikbaarheid van de organisatie. Je wil meer dan enkel bereikbaarheid via de vaste lijn. Dankzij verschillende oplossingen (zoals vast-mobiel, VoIP) is veel mogelijk voor front en backoffice, thuiswerken en beschikbaarheidsmanagement. Klassieke telefonie organiseren we samen met onze dochteronderneming UM Telecom.
Bellen met Teams Calling
Microsoft Teams is here to stay. Daarom kan in Unexus een integratie met Microsoft Teams niet meer ontbreken. Het integreren met Microsoft Teams zorgt ervoor dat je organisatie nog bereikbaarder is, terwijl je plaatsonafhankelijk kunt werken. Ideaal voor contact centers én de backoffice. Unexus biedt volledige integratie met Microsoft Teams zodat werken met het Unexus platform intuïtief en flexibel is. Wil je werken met bellen via Teams? Dan kunnen we Unexus Connect for Teams voor je inrichten.
FAQ
Manage je bereikbaarheid
Je kunt met Unexus altijd en overal bereikbaar zijn - als je dat zou willen. De praktijk is natuurlijk dat er momenten zijn in de week dat je niet beschikbaar bent. Het is dan wel fijn dat de collega's van het KCC weten wie er wel en niet bereikbaar zijn en wie er juist wel beschikbaar is. Dit kan door het managen van de beschikbaarheid.