Er is ontzettend veel mogelijk binnen het Unexus communicatieplatform. Het is van waarde dat medewerkers die gebruikmaken van de applicaties van alle technische features af weten, maar ook snappen hoe ze deze in de praktijk kunnen inzetten. Tijdens het implementatietraject kunnen nieuwe gebruikers training krijgen over onze software. Daarbij is het gebruik van het Unexus platform heel intuïtief. Desondanks kan het goed zijn om via een extra training alle mogelijkheden eigen te maken of uw kennis eens op te frissen.

Nieuw: Klassikale trainingen in Unexus Academy

Sinds kort bieden we daarom trainingen aan voor onze klanten binnen onze Unexus Academy. Deze trainingen zijn klassikaal te boeken. Tijdens deze trainingen leren de deelnemers over de mogelijkheden van een applicatie binnen de Unexus Connect omgeving. Van de week gingen de eerste aantal deelnemers aan de slag met de Unexus Supervisor-applicatie. De ervaringen van de deelnemers zijn positief: dit smaakt naar meer.

Door meteen te oefenen blijft de inhoud beter hangen

De trainingen richten zich op het gebruik van applicaties en welke automatiseringen er mogelijk zijn. Door meteen te oefenen tijdens de training blijft de inhoud veel beter hangen. Bovendien leert u veel van elkaar, doordat uw mededeelnemers andere vragen stellen waar u ook van profiteert. Interessant, want vaak zijn verschillende organisaties met andere aspecten van bereikbaarheid bezig. Hierdoor wordt de scope en dus de winst van een training breder.

Wendy, Supervisor bij QuaWonen: “Ik ben blij dat ik de basistraining Supervisor heb gevolgd. Er kan veel meer dan ik wist. Ik had al eens een training hierin gehad, maar de kennis over mogelijkheden die je nog niet gebruikt, zakt toch weer weg. Fijn om er zo samen weer eens stap voor stap doorheen te gaan.”

Chris, Supervisor bij QuaWonen: “Samen met mijn collega wilden we deze training doen om onze kennis aan te scherpen. Ik merk ook de meerwaarde met andere deelnemers. Zo leerde ik bij binnenkomst meteen over de Adhoc-message, een bericht wat je als prompt voor communicatiekanalen kunt installeren. Vanuit het kantoor op Unexus heb ik dit bericht meteen gebruikt voor de werkvloer, waardoor ik mijn collega’s ook direct hielp.”

Bring your own device

Tijdens de trainingen worden de mogelijkheden van de applicatie gedemonstreerd. Daarna maakt u er direct zelf gebruik van. We vragen deelnemers om een eigen laptop mee te nemen. U oefent direct binnen het systeem van je eigen organisatie. Dit zorgt ervoor dat de inhoud van de cursus beter ‘landt’ en langer blijft hangen.

Devika, coördinator & Supervisor bij Stichting Vastgoed Services: “Wat fijn om meteen zoveel te leren. Zoals automatische rapportage. Nu hoef ik maar één keer iets in te stellen en komen de rapportages automatisch binnen zoals ik ze wil ontvangen. Dit scheelt mij maandelijks werk, wat ik nu kan besteden aan het coachen van mijn teamleden.

Testimonial van Devika

https://www.youtube.com/watch?v=YnnYm1KnwCA

Geïnteresseerd in een training?

Naast de basistraining Supervisor bieden we ook een verdiepingstraining Supervisor en een training Technical Overview. We hebben weer een aantal mooie trainingen gepland staan. Bekijk snel of er iets past bij uw rol!

Lees ook

KCC Congres

Terugblik op het KCC congres 2024

Een succesvolle dag in Bussum Op donderdag 10 oktober vond de 14e editie van het KCC congres plaats in het ...
Allert Schallenberg

Maak kennis met Allert Schallenberg, de nieuwe CTO bij Unexus.

"Ik hou ervan om te bouwen aan groei en innovatie" Maak kennis met Allert Schallenberg (45), de kersverse Chief Technology ...

Woonin maakt gebruik van Unexus platform!

Afgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, ...

Gebruik wachttijd voor een maatschappelijke boodschap!

Wij vinden het heel leuk als onze klanten maatschappelijk betrokken zijn. Zeker als dit gemakkelijk geregeld kan worden met een ...

Staedion: Klantcommunicatie – klantgericht is niet klantgezwicht

Om als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als ...

Minder wachttijd en sneller geholpen bij HW Wonen

Afgelopen week ging het Unexus platform live bij HW wonen! Met deze transitie zorgt HW Wonen voor een verhoogd niveau ...